Area Code
Phone Number
Total hours Marg3 Offer













    

24/12/2006 -- 

 وعرضت خلال الحلقة تقارير مصورة مع بعض النقاد هاجموا «الصغير» بدأت بطارق الشناوي الذي قال: سعد تطور لاهتزازات حكيم، لكن حكيم ٣ ريختر وسعد ١٠ ريختر يعني زلزال، وهو مجرد ظاهرة يستغلها المنتج، فهو مرتبط بفترة صعبة نعيشها، وأري أنه المنافس الأول والوحيد لدينا في الرقص بعد اعتزال فيفي عبده، وقال سمير الجمل: أنا مش ضد رقص الرجالة، لأنه الصعايدة بيرقصوا، لكن عندما يرقص رجل بهذا الشكل فهذه سكة أخري، وهناك فرق كبير بين شهرة النجاح وشهرة الفضيحة.


واعتذر «الصغير» عن رقصه في الفيلم بهذه الطريقة ووعد النقاد بأنه «حيخف الرقص شوية» قائلاً: غلطت غلطة عمري لما رقصت مع دينا، وكنت عايز أطلّع كل طاقتي، بس مش معني كده إنهم يشنقوني، أنا عايز الناس والنقاد يقفوا جنبي وينصحوني وأنا حانفذ كلامهم. وهاجمت مني نشأت رئيس تحرير مجلة «شاشتي» «الصغير» قائلة: الله يجازي أم كلثوم وعبدالوهاب اللي خلونا نتعلم الغناء والحب علي طريقتهم، فالغناء عمره ما كان هز وسط لذا أشمئز من الأشكال الجديدة وأرفض الحديث عنها،

 وعمري ما أنادي اللي أحبه وأقوله «يا حمار» وحينما سأل محمود سعد «الصغير»: ما الذي استفاده من كلام «نشأت»، رد الصغير: هي قالت حاجة علشان أستفيد منها، هي بطريقتها هذه ستدفعني إلي الرقص مرة أخري، وإذا كانت مش بتحبني فيه ٥٠ واحدة في الشارع بيحبوني، وأنا مش عايز حبها، أنا غشيم وفي وسط توهة علشان كده عايز اللي ينصحني مش اللي يهاجمني «عمال علي بطال».

المصدر: المصرى اليوم





التعليقات على الموضوع

تعليق عادي
هشام علي الحسيني
انتي حمار سعد

الشرقية
الامير
انا بحب سعد

مفيش فايدة على راى سعد طبعا زغلول مش الصغير
حسين المصرى
يا عم سعد انتا مش بتعرف ترقص و

إلى أحسن مغني مصري
قويدر يوسف من الجزائر عمري 15
احب كل أغلنيك وخاصتا العنب

هو مين سعدده
نور
أنا مش شايف ان سعد ده فنان نهت

اغنيه حلوه
مجدى
بحبك انته وبس

سعد ربنا يهديه
امل
انتوا مش فالحين غير فى كدة روح

سعد الصغير
زكريا الشلخي
سعد ده مش مطرب ده متربي مع الح

شوبش الافراح سعدالصغير
محمد صلاح
انسان بداء من الصفر وربنا يوفق

الرقصه الفاضحه
هيما
ليست اخلاق فنان مصرى

انا بحب سعد الصغير ** اوى
مصطفى محمود
ان الذى تقولونة غلت

الاسكندرية
هالة
انا نفسى اكلم سعد الصغير

انت حسيت بغيرة
suopers
سعد انت حسيت بغيرة وانت بترق

بحب سعد
هانى الملاح سوهاج
بحبك ياسعد من غير رقص وغنى حزي

ارقص ياعم ارقص
فراس الغامدي
ارقص هو الرقص عيب ارقص بس حاسب

سعد الصغير
مصطفى الفنان
انت ياسعد برنس وهتفضل طول عمرك

تحيا الجزائر
رياض تيارتي
والله بحبك يا سعد و احب اغانيك

حبيبة
حبيبة
يا سعد يارت ما تغنيش تانى

عادي
عرفات
عادي رقصه بس لو يلتزم شويا مش

no more
somebody
please no more

العمر ضاع
بهاء المصرى
نفسى اعرف تعليقى منزلش ليه ويا

سواح وداير فى البلاد سواح
البوب المصرى
مساء الخير على مصر ام الدنيا

انسان محترما جدا
بهاء المصرى من الاقصر سكاى نت
مساء الخير اولا وثانيا سعد الص

فلسطين
شروق الهندي
ما تعمل مثل ما قلت ما تترك الت

hasan_202083
حسان
شكرااااااااااااااااااااااااااا

الفن الشعبى
ناهد
سعد الصغير من الاصوات الشعبيين

حرام
cafori hotel
اللى بيعملة سعد منتشر جدا بين

اتقوا الله
محسن
انشغلوا بما ينفعكم ولا تنشغلوا

حبيبى سعد
منص
يعد مثلى الاعلى

تليفون سعد الصغير
كامل حسن
تليفون سعد الصغير يا جماعة ان

saad
ahmad eaish
هههههههههههههههههههههههههههههه

الوسط الفنى
اسماء صلاح
الرجال رجال والست ست يا عم سعد

انا معجبة جدا برقص وفن سعد
منى محمد على
الن معجبة جدا بفنه لأنه زى شكو

انا احب سعد$سعد تاه في الوسط الفني%انا من مصر
احمد الرفاعى ابواليزيد فرحانه
سعد انسان بسيط جدا طيب مش فاهم

محطه الرمل
suzy
هوفين تمثال سعدزغلول

انا بحب سعد الصغير
رومانى سامى من القاهرة
انا معجب بسعد الصغير

تدهور طبيعى للغناء فى مصر
عادل الاسيوطى
والله انا شايف انه العيب مش فى

سعد الصغير يعتزرمشى هارقص كدة تانى
كريم عصام زين العابدين
سعدالصغير فنان كويس متحرم شعبى

الغربية
محمد درة
انا بحب سعد الصغير عاوزة يعمل

فلسطين
طارق فلسطين
اتمنى من سعد ان يتذكر انه سيقف

ياخساره يا مصر
محمد مصرى
بجد يا خساره يا مصر ويا خساره

رقم تليفونك
احمد خالد
سعد الصغيرمطرب جميل

شبيه الشيء منجذب اليه!!!
الفنان
انتوا تستاهلوه والله

حبيب الحمااااااار
ميمووووووووووووو
يقا ل ان سعد يغني للحماار

كريم
ابو ملك
والله انا بحبك يا سعد واحلة اغ

سعد عسل
كيتى
انا بحبك ياسعد وواضح انك انسان

سعد هيعمل ايه
محمدالمصري
واحدلقي الي رقصه هيقول لا العي

سعد تاه في الوسط الفني
شيرين
سعد انسان بسيط جدا طيب مش فاهم

ديــنــــــا
ااشـــــــــــــــــــــبح
ابوتريكه

غنى وبس
بيبو
سعدفنان موهوب

taha_sherif2000
شيكو
وحش خالص يا سعد

رسالة
احمد طة
هل من يحب سعد الصغير يدخل النا

اللهم لا تؤاخذنا بما فعل السفهاء منا
توتى
يا جماعه انا مش فاهمهايه حكايه

الصغير2007/2008
مش مهم انا مين المهم
يجماعه سعد الصغير ده انان بسيط

سيبك منهم
ايوووووووووون
انته احسن فنان في مصر كله والي

دلعنا يابرنس
محمد عبدالله بهنسي
لعلط وولع يابن المنشيه وكيدهم

مصر
محمد ابوجبل
ياجمعا سعدالصغير ده شاب عسوله

الصغير
محمد ابوجبل
يجدعان سعد الصغير شاب روش وكوي

نفسى اكون مع سعد
سعيد محمد سعيد
سعد جامد جدان واللى يقول غير ك

لا يحب الله الفارحين
حسن عيد ابو عواجة
لسعد ولغيره المبالغةفي الفرحة

لا يحب الله الفارحين
حسن عيد ابو عواجة
لسعد ولغيره المبالغةفي الفرحة

شبراوى
محمد الهادى
احنا اخواتك من الوحدة العربية

جار الانسان سعد
محمد أبو الفتوح
الراجل ده جارى وأبن حتتى وبموت

سعد الحقيقى
محمد أبو الفتوح
سعد جارى وحبيب قلبى ومن منطقتن

بموت فى
محمود صلاح
اغانى سعد الحزينه شكرا

نفسى اقابل سعد الصغير بجد
محمود صلاح بسيونى
انا بحب اغانى سعد بس الاحزان و

عنوان سعدالصغير
محمد حمدى عبدالرحمن
انا محمد من شبرا الخيمة انا وا

استر يارب
واحد من الشعب المظلوم
السلام عليكم ورحمة الله وبركات

عاشق سعد
حسام
ياعم سعد انت احسن منها بكتيييي

بحبك ياسعد
محمد عصام
بنحبك بس بطل رقص عشان انا والن

كلمة شكر
سعد الصغير
شكرا يا شباب انا سعيد جدا بكل

نبروه - المنصوره
حماده الزقم نبروه
ليه حرموا الصلاه فى مسجد سعد ا

بحبك ياسعد
محمد عصام
مصر كلها بتحبك بس معلش ماتخليش

انا بحب ديانا
سعد فارس
مافيش اي شيء سعد غلط

من شبرا زيك
احمد
انا بحبك اووووووووووووووى يا س

من شبرا زيك
احمد زاهر
انا بحبك اووووووووووووووى يا س

المنصورة
نورهان
انا احبك اوىىىىىىىىىىىىىىىىىىى

بحبك يا سعد
ولاء
أنا معجبة في أغاني سعد الصغير

يريت كل المطربين مثل سعد الصغير
ولاء
أنا بشكر سعد على الأغاني الجمي

الزقازيق كفر الحمام
سميرة سعيد
انابحب سعد اوى وهو محترم اوى ب

مش سعد الصغير
هوبا
انا عبد الوهاب الا سمر من شبر

بيرقص الناس
محسن فراج
انا بحب اسمع لسعد لان اغانيةبت

الصراحة راحة
dras
الدرس الأول : إبن البلد مايس

كفر الحمام الزقازيق
سميرة سعيد
انابحب سعد واخوية عندة سنتين

السعوديه
محمد الحارثي
انا ما احب سعد لاكن اموووووووو

بحب سعد
تامر
سعدانتا بترقص حلو اوى ويرات مت

مصر
مرمر
ياجماعه من حب قوما حشر معهم صح

hasryat
hasryat
hasryat

حبيبي سعد
ايمان من مصر
انا معجبة بيك كتير بس عندى لو

المطرب احمد صلاح
سلامتك يادماغاى
قالو قالو سعد بتعاع كلة انا بح

سعد
احمد
ياحركتك ياسعد

القليوبية
حمادة
بتمسي عليك ربنا يحميك

يا نجم الشاشة العربية
pop
انا بحبك جدا و نفسى تكون احسن

؟؟؟؟؟ مظلمة
انجى
ممكن افهمة بقى ليه معرضتوش رأي

بتاع الترمس بيسمع سعد لانه هو المغني الشعبي الوحيد
رجب
انا اسمي رجب ببيع ترمس واعرف ا

كفاية
انجى
نفسى افهم حطينك ليه يا سعد فى

بحب سعد موت
امانى محمد
بقول ان العيب مش علية العيب عل

الراقص سعد
محمد الاشرم
متعملوش في سعد كدة تا نى سابوة

انت 100 علي 100
محمود علي محمود
كل مكان الانتقاد كتير اعرف انك

سعد الصغير
مريم
بحب سعد جدا وانصحه بعدم الرقص

سعد
مريم من المغرب
انا معجب بسعد جدا لدلك انصح ب

مبيضة
احمد
انا بحبك ياسد الصغير

اللوم ليس على سعد
أحمد
اللوم على الأوباش المعجبين بهذ

شبرا بخوم
محمد عبد الوهاب
بحبك

سعد وبس
محمد سلام
اداء متمكن فى ما تفرحوش

اللهم اهدى كل مسلم
بلال محمد الشيخ
انا منكرش ان سعد فنان موهب وان

الطفل المعجزه
احمد
انا بحبك بس كده

مش بحب سعد الصغير
محمود الزقم
مش بحبة لانة مش مطرب ولا فنان

منشاه جنزور
احمد عبدالنبى بكر
انا بحب سعد الصغيرحرام عليكو

عشرة على عشرة يا سعد
أحمد - دبى
انا مصرى اعمل فى دبى وبحب سع

بتحب الحمار؟؟
ماجد الباشا
اول مرة اشوف واحد بيبادل الحما

الرقص نقص
محمد الزقم
مش هطول عليكوا لكن افتكرت مثل

حرام عليكو
LAMIA
حرام عليكو الي بتعملوة في سعد

ياما نفسى فيه ياما
هيثم سعد العهد الجديد المنشيه 12
سعد انسان مؤدب وعصامى واكافح ح

شبرا معاك يا سعد
اشرف من شبرا الخيمة
انا بحب سعد علشان مانساش شبرا

الله اكبر
احمد السواح
اتقي الله ياسعد علشان انا بحب

سعد الصغير
سالى
سعد الصغير اجمل مطرب شعبى على

مصر
رامى
انا بحب سعد

اية الكلام الى انتو كتبينو دة
هولاكو
ازاى بتحبو سعد دة دة انسان تاف

سعد ماشى عكس الدنيا
بيرو( من مصر)
سعد جميل ودمه سكر وبصراحه بموت

ربنا يوفكك
لى لى
سعد ابن بلد ومن شبرا يعنى الرج

ربنا يكرمك
هشام حسن _- عاي حسن_ بكار طارق
ربنا يكرمك يا سعد زي ما كرم ال

سعد روش وبس
رونا
بصوا بقى كلنا بنحب سعد كإنسان

بحبك يا سعد
المعلم بوحه2010
انا بحب سعد الصغير لان وسطه سا

البحيرة
احمد الزقم
يا جماعة انا عاوز اقول ان سعد

سعد الجامد
هالة
انت جامد اوى رقصك كويس من فضلك

ربنا يهدي سعد الكبير
ام ملك (مصر)
بجد سعد مش صغيرده كبير قوى ياج

متفرحوش فيه كده
دينا
انا بحب سعد الصغير جدددددددددد

سعدالعنب
اسراء ومصطفى
بنحب اغانيك الحزينه لكن الفريح

حبيبى
الدموع الحزينة
انا بحب سعد جدا مش كمطرب وبس ل

الجيزة
محمد رضا
احنا بنحب سعد الصغير لكن هو لو

سعد الصغير
جومانة
هاى حبيت اقول لكم انى سعد الصغ

يارب تموت زي الحمار بيموت
الولهان
أنا بكره سعد الصغير لأنه إنسان

سعد فنان شعبي
salwa
انا بحب رقص سعد واغانيه وهو فع

كدة عيب
رشا
فى البدايةانابحب سعدجدا بس لما

سعد ابن يلد
عمرو
مينفعش ابن البلد يعمل كدة

من مصر
محمد عطية شاعر غنائى
سعد الصغير ده اكبر مافيا سرقة

موجة
ابراهيم
سعد فنان جميل مجتهد ...عمل مجه

سعد بيرقص الجميع
عمرو طه
بيطلع الطاقة عند الشباب والبنا

سعد شخصية حلوة
احمد
بحبك

بحبك
ميدو
بحبك يسعد شكرا على اغان

سعد فنان جميل وربنا يو فقك
محمد فاروق
لا تعليق

مصر
احمد جلال
انالااحب سعد لكن معجب به

سعد سعد تحيا سعد
أحمد
أنا بحب سعد الصغير بس هو كبير

سعد شخصية حلوة
الاميرة
انا انصح سعد انة لم يشبة نفسة

سعد
ساهر
انابحبك

حبيبى سعد
أمجد
انابحب سعد جدا اغانى افلام لان

سيد سالم
انا بقول ربنااااا يهدى

سعد الغلبان
توتو النوبى
سعد عرف يوصل صح بس بصراحة سعد

الصغير
حكيم رضوان
إنت فنان بجد مترقص مع دينا وخل

سعد الانسان البسيط
ميدو
انا من محبى سعد وارجو من سعد ي

سعد سعد .........يحيا سعد
حم
انا عايز اعرف ليه فى تاس بتحب

سعد وبس
محمد الكومي
انا بحب سعد انسان بسيط اي حد ي

مفيش اخلص
عادل محمد عبد النبى
انا بقول انا سعد الصغير ليس عل

انا بحبه
سارة
لامؤاخذة انا بحب سعد جدا عشان

أضف تعليق
الإسم
عنوان التعليق
التعليق
سيتم إعتماد الإضافات خلال 24 ساعة وسيتم حذف أى تعليق مخالف للآداب العامة
التعليقات تعبر عن آراء اصحابها وليست بالضرورة تعبر عن رأى الموقع
هذا الخبر تم اضافتة فى 24/12/2006    عدد القراءات 12384



أرسل لصديق أضف للمفضلة نسخة للطباعة



المقالات المتعلقة بالخبر
...مزيد من الأخبار   



Copyright © 2009 Advanced Systems All rights reserved.



  أهم الأخبار  

  أخبار سياسية  

  أخبار إقتصادية  

  أخبار رياضية  

  فن و ثقافة  

  أخبار متنوعة  

  إسلاميات  

  رمضانيات  

  عناوين الصحف  


  القضية الفلسطينية  

  الدورى المصرى  

  دورى أبطال إفريقيا  

  فتاوى  

  أقلام مميزة  

  مقتطفات دينية  

  إسلاميات  

  الأسرة والطفل  

  طرائف  

  سؤال صعب...جدا  

  عصر الفراعنة  

  شخصيات ومشاهير  

  شخصيـات مـن زمـن فـات  

  سينما مصرية وعربية  

  مواهب  

  صور وتعيلقات  

  فضفضة  

  فيديوهات سوبرنت  

  طب  

  حــوادث  

  موضوعات شائكة  

  كأس العالم للقارات  

  مواقع تستحق الزيارة  

  قصص من الحياه  

  عالم المرأة  

  النشرة الجوية  

  أقوال المشاهير  

  أسعار العملات والذهب  


  GawazOnline.com اختار شريك حياتك  *   
  أسعار الذهب والعملات اليوم الإثنين 20 /9/2010  *   
  أسعار الذهب والعملات اليوم الإثنين 27/9/2010  *   
  أسعار الذهب والعملات اليوم الخميس 16/9/2010  *   
  بالفيديو .. كاهن كنيسة ويستبورو يحرق القرآن الكريم  *   
  شاهد: أول "هدف عكسي" من ركلة جزاء في التاريخ  *   
  ننفرد بنشر أول ظهور إعلامى لكاميليا شحاتة تنفى فيه إسلامها  *   
  أسعار الذهب والعملات اليوم الثلاثاء 14/9/2010  *   
  أسعار الذهب والعملات اليوم الأربعاء 15/9/2010  *   
  أسعار الذهب والعملات اليوم الأربعاء 8/9/2010  *